فرشته ی زیبا


فرشته ی زیبا


خدایی خوشگل نیست؟؟؟!!!

وایییییییییییییی!!فرشته ی آسمونا پیشت کم میاره عسیسسمممممم!وایییییییی نگاه کنین با این لباس پفی سفید مثل فرشته ها شده!!!

2.PNG

3.PNG

4.PNG

وایییییییییییییییییی چرا؟؟؟!!!آخه چرا اینقد تو خوشگلیییییییییی؟؟؟؟!!!!!!!!

5.PNG

7.PNG

8.PNG

آخییییییییییییییی!!!چقد بانمک میخندی عزیزم!!!

9.PNG

10.PNG

11.PNG

12.PNG

15.PNG

14.PNG

13.PNG

16.PNG

17.PNG

18.PNG

19.PNG

20.PNG

21.PNG

خواهشا نظر یادتون نره!!


نظرات شما عزیزان:

رومینا(مدیر وب هواداران الیزابت گوتیرز)
ساعت15:06---17 بهمن 1390
راستی سارایی از اون یکی سارا تو همون سریاله که با انتونیو بازی کرده عکسی مطلبی چیزی میذاری؟؟؟

یاسمن
ساعت17:57---15 آذر 1390
سلام سارا..از وقتی اورورا مرده دیگه سریاله بی مزه شده...از ونسا هم خیلی زورم میگیره خیلی نامرده نمیزاره بلانکا و سزار به هم برسن..راستی این کسی که اذیت ویکی میکنه کیه؟؟

عزیزم به وبلاگ منم سر بزن خوشحال میشم...بوووووووس
پاسخ:آره عزیزمممممممم!حق با توئه!واقعا سریالش بی مزه شده!اونی که ویکی رو اذیت کرده ارنستو و دیاناس!


anna
ساعت10:52---8 آذر 1390


نلی
ساعت23:16---3 آذر 1390
اون خیلی خوشگله.چه بهتر که از اون شوهر بی ریختش جدا شد چون خیلی خیلی خیلی از شوهرش سرتر بود.

من که دخترم اینطوری دیوونه ش شدم چه برسه به مرداپاسخ:آره عزیز دلممم!کاملا موافقم واقعا بهتر که از اون شوهر زشتش جدا شد!و واقعا خییییییلیییییییییییی خوشگله و ناز و خاصه!!!منم که دخترم دیوونشم چه برسه به پسرا!


رومینا
ساعت14:49---2 آذر 1390
راستی الان نتم داره تموم میشه یه کلیپ دارم از سریال ارورا 50 ثانیه ست و همون تیکه ست که لورنزو تو ماشینه بهش خبر دادن ارورا بیمارستانه نت جدیدم رسید بفرستمش برات؟؟پاسخ:آخی!!آره حتما میخوام!

یسنا
ساعت14:38---1 آذر 1390
سلام من الان تو وب خودمم تو هم تو وبمی بیا چت ماه منم اونجام تا یکم حرف بزنیم

ژاله
ساعت22:44---30 آبان 1390
سلام گلم خوبی؟من 5شنبه نیستم حتما بهم اس بدی آپ چی میذاری.کی میای ببینمت گلم؟قرار بود خبر بدی

پریسا
ساعت22:36---30 آبان 1390
سارا گلیپاسخ:باشه گلممممم!

mohammad (مدیر وب زمزمه و فارسی1
ساعت22:04---30 آبان 1390
ساراااااااا چت شده

omid بهم میگه با سارا حرف بزن بگو مشکلش با من چیه چرا جواب نظرات منو نمیده خب حق داره کجایی چه مشکلی برات پیش اومده چرا جواب نظرات امید من و مژگان و...... رو نمیدی اگه جواب ندی منم نظر نمیدم پاسخ:عزیزم باور نمیشه شما اینارو میگین!!من اصلا از این ادما نیستم که جواب ندم!میدونی من فقط 5 شنبه ها حق دارم بیام کامپیوتر و اگر روزای دیگه میام فقط 15 دیقه وقت دارم بخاطر همین وقتی میام 43 تا نظر جدید خب همه رو نمیرسم همون جا جواب بدم بخار همین بعضیا رو همون روز و بعضی ها رو روزای دیگه که اودم جواب میدم!!!حالا خواهش میکنم از دستم ناراحت نشین!


مژگان
ساعت18:36---30 آبان 1390
عزیزم لینکت کردم تو هم منو بلینک پاسخ:باشه عزیز دلم!حتما!

رومینا
ساعت15:40---30 آبان 1390
نه گلم من از ارورا بدم نمیاد فقط من خیلی کم بازیگرا میرن تو لیست بازیگران مورد علاقه م باید از هر کدوم یه سریال رو تا اخر ببینم تا ببینم ایا بازیگریشون در چه حده باید احساس بازیگریشون بالا باشه زیاد قیافه برام مهم نیست خیلیا رو دوس دارم که خیلی معمولین ولی بازیگرای خوبین و بانمکن ولی خب اونی که خیلی خیلی دوستش میدارم الی هست چون من از همه چیزش خوشم اومد اوایل که نقاب انالیا پخش میشد فقط از قیافه ش و تیپش خوشم میومد فک میکنم حدودا همون جاها که ریکی میخواست از زندان فرار کنه الی رفت تو لیست بازیگرایی که دوسشون دارم چون خیلی جذب بازیگریش شده بودم و از قیافه شم همیشه خوشم میومد بنظر من چهره ش بانمک و مهربونه و قد و اندامش هم حرف نداره و خب دیگه فقط بازیگریشم پسندیدم رفت تو لیستم و بعد از دیدن مصاحبه هاش و خوش صحبتی ش و دیدن رقصش و دیدن عکساش با مدل موهای متفاوت که دیگه خیلی ازش خوشم اومده بود شد بهترین بازیگر مورد علاقه م فک کنم اون موقع چند ماه از پایان نقاب انالیا میگذشت و خب الانم عاشقشم و خیلی دوسش دارم بنظر من که تو زیبایی کم نداره نه تنها قد و اندامش خوبه و چهره ش دوست داشتنی و بانمکه بلکه هم خیلی باوقار و بامتنانت و در عین حال شیطون و جیگره و باز هم با وجود همه ی اینا احساس بازیگرش خییییییییلییییییییی بالاست و رقصش هم حرف نداره من که واقعا عاشقشممممممممممممپاسخ:میدونم گلم اشکال نداره چون منم از الیزابت بدم نمیاد فقط ازش خوشم هم نمیاد!!!و به خاطر خوشگل بودن ارورا و این که خیییلیییییی جذاب و خوشگل و با نمکه و قیافه ی خاصی داره عاشقش شدمممممم!!و شایدم یکی از دلایلش این که شبیه خودمم هست!!ولی به هر حال بازیش هم عالیه و همین طور هیکلش!

مژگان
ساعت23:23---29 آبان 1390
لطفا جواب نظرمو بدهپاسخ:سلام مژگان جووووون!!:Xخوبی؟راستش من اون نصف نظرا رو جواب دادم و نصفی هم نتونستم جواب بدم چون کامپیوتر خاموش شد و الان دارم جواب میدم عزیزم!راستی بیا تبادل لینک کنیم!:X

mohammad (مدیر وب زمزمه و فارسی1
ساعت23:07---29 آبان 1390
سارا جون بیا وبم از ارورا یه کلیپ خیییلیییی مامانی گزاشتم عالیییه حیفه نیایپاسخ:باشه میسی!!الان میامممممم!:X

رومینا
ساعت18:50---29 آبان 1390
نه گلم من به پرنسس یخی شک ندارم اگه اولین کامنت منو خونده باشی حتما دیدی ازش تشکر کردم ولی گلم یکی از دوستان برام نظر داد و گفت که پرنسس یخی تقلب کرده بعد من اون نظر رو دادم پرنسس دوستمه منم بهش شک ندارم
پاسخ:عزیزم اون کسی که بهت گفته پرنسس یخی تقلب کردم حتما بی منطقه و پرنسس رو نمیشناسه!!ولی تو نباید به دوستت شک کنی!:)


یسنا
ساعت17:43---29 آبان 1390
هیییییییییییییییییییی nilo خفههههههههههههه شوووووووووووووو از تو قشنگ تره که

یاسمن
ساعت15:16---29 آبان 1390
سلام...سلام ...ارورا خیلی شبیه یکی از دوستای منه,اسمشم شبنم هست...بخدا انگار خواهرای دوقلو هستن...راستی یه سوال؟چرا اول سریال اسم ارورا رو مینویسه ساندرا مالدونادو مگه اسمش سارا نیست؟؟
پاسخ:اره اشتباه میکنه اسمش ساراس!:*


NILOO
ساعت19:29---28 آبان 1390
ایششششششششش چه قدر این الاغ زشته از الاغای معمولی هم زشت ترپاسخ:واقعا!!!؟؟؟چه جالب که یک گاو زشت احمقی مثل تو از حسودی به یک فرشته این جوری میگه!!!!;)

aida
ساعت19:28---28 آبان 1390
سارايي من كلمه اي رو پيدا نميكنم تا براي تو و وبت به كار ببرم چون وبت از همه ي وب ها عاليترهپاسخ:مرسییییییییییییییییی عزیزم!!اره لبخند ارورا دیوونه کنندس!;)

omid
ساعت16:20---28 آبان 1390
انگار آفریده شده تا مردها عاشقش بشن.اون خیلی زیباست.
پاسخ:واقعا!!!مردا دیوونشن!!;)


ASAL
ساعت15:46---28 آبان 1390
می شه متلب بیشتر بگذاری؟

ASAL
ساعت15:46---28 آبان 1390
می شه متلب بیشتر بگذاری؟
پاسخ:باشه گلم!


یسنا
ساعت13:38---28 آبان 1390
سلام گلم خیلی خوشحالم چون وبلاگمو تو لوکس بلاگ درس کردم ادرسش اینه www.aurorita.loxblog.com حتما بیایا

مژگان
ساعت16:01---27 آبان 1390
سلام وب قشنگی داری اگر مایل به تبادل لینکی خبرم کن؟؟؟پاسخ:باشه عزیز دلمممممم!!حتما!

یسنا
ساعت12:22---27 آبان 1390
وای عزیزم انگار واقعا یه فرشته است لورنزو و مارتین حق داشتن عاشقش شدن
پاسخ:اره عزیزم!!واقعا ارورا فرشته ی زیباست!!!


mohammad (مدیر وب زمزمه و فارسی1
ساعت23:16---26 آبان 1390
وای خدا

این فرشته بینظیره

وایییییییییییییییییییییپاسخ:آره عزیزم!خییییلیییییییی خوشگله!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: SaRa | تاريخ: شنبه 26 / 8برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |